Ingrijitorii de persoane la domiciliu experimentati si buni cunoscatori ai limbii germane sunt putini si migreaza extrem de repede pentru ca ofertele de munca devin din ce in ce mai atractive pentru persoanele calificate.

Sunt asemenea unui vin bun, din ce in mai bun pe masura ce trece timpul 🙂

Va oferim mai jos cateva calitati pe care CRUCEA GALBENA le cauta la fiecare candidat care doreste sa lucreze ca ingrijitor persoane la domiciliu

1. Angajatii perfecti isi fac treaba bine si la timp! Cu atat mai mult daca isi desfasoara activitatea in Germania unde punctualitatea si rigurozitatea sunt un mod de trai.

2. Angajatii de care Crucea Galbena are nevoie sunt cei de incredere. Poti sa ai incredere ca nu vor divulga secrete ale clientilor la care isi desfasoara activitatea, poti sa ii trimiti cu fruntea sus sa administreze gospodariile clientilor germani.

3. Angajatii perfecti isi respecta promisiunile. Daca au spus ca se vor ocupa de un anumit caz, o vor face! Nu este nevoie sa ii controlezi pentru ca ai incredere in cuvantul lor.

4. Angajatii perfecti vin cu idei, propuneri si noi oportunitati prin care aduc valoare suplimentara echipelor din care fac parte. Un ingrijitor cu experienta va oferi firmei idei de imbunatatire a activitatii care sa faca viata mai buna intregului colectiv. Si da, noi la Crucea Galbena ascultam cu atentie ideile de imbunatatire primite de la colegi, acesta fiind secretul dezvoltarii noastre.

5. Un angajat cu adevarat valoros este cel care actioneaza intotdeauna cu integritate. Corectitudinea este al doilea lui nume 🙂 Un astfel de om nu va lua decizii care sa fie considerate incorecte datorita valorilor proprii cu care a fost crescut si educat.

6. Angajatii valorosi trateaza pe toata lumea cu respect. Acesta este si motivul pentru care au parte de respect din partea tuturor.

7. Angajatii pe care ii vrem in echipa sunt cei care isi motiveaza colegii sa devina si mai performanti. Stim cu totii tipul acela de angajat care isi incurajeaza colegii noi, ii invata si leaga relatii sociale de durata la locul de munca.

8. Angajatul perfect va cere ajutor atunci cand nu stie cum sa rezolve o anumita sarcina. A cere ajutor nu este o rusine, toti invatam si pentru asta Crucea Galbena a dezvoltat o echipa de suport grozava la dispozitia ingrijitorilor (psiholog, asistent social, economisti, juristi, etc…). Practic suntem 10 persoane gata sa rezolvam orice solicitare venita de la colegii nostri ingrijitori. A I C I puteti vedea echipa noastra.

9. Angajatul perfect are capacitatea de a-si recunoaste propriile greseli. Nu va incerca sa le ascunda sub pres. Va avea demnitatea si curajul de a-si asuma responsabilitatea actiunilor sale. Avem credinta ca o eroare comisa poate fi intotdeauna indreptata atunci cand muncim in echipa.

10. Angajatul perfect nu se concentreaza pe probleme si greseli ci pe solutii.

11. Un tip aparte de angajat de care avem mare nevoie este cel care are curajul sa recunoasca atunci cand sarcinile de lucru nu se potrivesc cu obiectivele sale profesionale sau cand ii depasesc competentele. Suntem o echipa si rezolvam lucrurile impreuna!

12. Angajatul ideal va oferi feedback valoros sefilor sai si echipei din care face parte. Zilnic ascultam colegii nostri, incercand sa devenim mai buni.

13. Angajatii ideali au capacitatea de a anticipa nevoi viitoare, potentiale greseli si scenarii in cazurile in care sunt implicati. Este foarte valoroasa aceasta calitate pentru ca permite firmei sa fie pregatita perfect pentru orice situatie potentiala.

14. Angajatul ideal este si cel care are pasiune pentru ceea ce face. Daca o face doar pentru un salariu bun nu va obtine performanta maxima si recunoastere pe termen lung. Avem nevoie de oameni care pe langa salariul la nivel european apreciaza si oportunitatea de a imbunatati viata pacientilor.

15. Angajatii cu adevarat valorosi nu pierd timpul nimanui. Acestia cunosc adevarata valoare a timpului lor si pe al colegilor lui.

16. Angajatul perfect isi va spune parerea sincera. Nu va spune lucruri doar ca sa se faca placut sau doar ca sa nu isi supere colegii si sefii. Stie ca orice neadevar in domeniul profesional duce la o anumita pierdere de timp si de bani. Poate pentru firma, poate pentru angajat, de cele mai multe ori pentru ambele parti.


Daca ati citit intregul articol, cu siguranta demonstrati majoritatea calitatilor unui ingrijitor ideal.Iar daca va intereseaza sa dezvoltati aceste calitati, va asteptam in echipa CRUCEA GALBENA