Angajatii isi doresc sa poata invata lucruri noi

Invatarea si dezvoltarea profesionala sunt elemente importante, prin care angajatorii isi pot mentine oamenii motivati in companii.

Acesta este motivul pentru care noi la CRUCEA GALBENA am ales sa ne autorizam ca formatori pentru meseria de “ingrijitoare bolnavi la domiciliu” si facem eforturi sa organizam periodic sesiuni de training pentru angajatii nostri. Diploma primita este categoric un elemnt motivator care te ajuta sa intri in randul profesionistilor si sa ai acces la contracte mai bune dar nici confortul de a-ti cunoaste perfect meseria nu este de neglijat: un profesionist desavarsit este recunoscut si respectat in mediul lui de lucru, in familia pentru care lucreaza.

Mediul de lucru trebuie sa fie unul dinamic

Importanta beneficiilor extra-salariale pentru ingrijitorii la domiciliu depinde de regula de experienta si pregatirea fiecarui salariat: la inceput toti apreciaza contractele cat mai “banoase” iar cu timpul capata importanta suportul pe care il primesc zilnic in exerciraea atributiilor (atat telefonic cat si prezenta fizica), calitatea cazarii si transportului, asigurarea de sanatate, concediul acordat atunci cand este necesar si posibilitatea de a reveni dupa perioada de odihna.

Concurenta este destul de mare intre companiile care angajeaza ingrijitori la domiciliu, asa ca pe langa beneficii, CRUCEA GALBENA incearca sa aplice politici care includ un mediu de lucru dinamic, in care ingrijitorii sa nu se plafoneze, sa aiba permanent posbilitatea de a promova la un caz mai bun si nu in ultimul rand, un program flexibil, care sa le permita angajatilor sa imbine munca intensa cu posibilitatea petrecerii unui timp de calitate cu familia, avand totusi nonfortul ca la finalul perioadei de odihna compania le va asigura un nou contract conform asteptarilor.

Programul flexibil, dorit de toata lumea

Munca dupa un program flexibil este dorita deopotriva de angajati si angajatori, noile conditii permitand o autonomie sporita a muncii.

Un top al elementelor care noi credem ca fac viata la serviciu mai buna arata astfel:

  • un salariu bun
  • pasiunea pentru munca
  • un nivel scazut de stres
  • o buna colaborare cu managementul
  • un program flexibil

Salariul, important pentru toata lumea

Salariul este privit ca un mijloc de subzistenta si principalul motiv pentru care candidatul se angajeaza este suma pe care o va primi la finalul fiecarei luni.

Si asa este normal.

Fiecare are nevoile lui, mai importante sau mai putin importante. Avem nevoie de siguranta platii facturilor, a securitatii personale, si mai apoi avem nevoie de recunoastere sociala si dezvoltare personala.

La CRUCEA GALBENA ne preocupam in primul rand sa contractam clienti cu valoare adaugata insemnata care sa ne permita sa oferim ingrijitorilor nostri un venit peste media breslei. Dar nu neglijam nici celelalte beneficii pe care angajatii nostri le merita: transport, asigurare, asistenta non-stop, etc…

Echipa, importanta pentru fiecare angajat

Atunci cand sunt intrebati ce ar pastra neschimbat la mediul de munca, angajatii romani mentioneaza ca ar pastra in primul rand echipa cu care lucreaza.

Nu am facut un studiu in cadrul CRUCEA GALBENA insa ne place sa credem ca suntem o echipa minunata. Ca suport pentru ingrijitoarele noastre aflate in Germania am construit o adevarata e c h i p a  de 10 specialisti (psiholog, asistent social, economisti, juristi, etc) pe care acestea se pot baza non-stop. Nu exista probleme de care salariatii se lovesc care sa nu poata fi rezolvata de echipa noastra de la sediul central din Deva in colaborare cu partenerii din Germania si Romania.

___________________________________

Daca sunteti coleg(a) cu noi si ati identificat o zona care poate fi imbuntataita va invitam sa o mentionati mai jos in comentarii si vom lua feed-back-ul dumneavoastra ca pe un cadou, incercand sa devenim  (si) mai buni.